Rädd!

Igår natt var jag så fruktansvärt rädd!
Jag visste inte vars jag skulle ta vägen, var helt vilse! Och sedan svek mina bästa vänner mig, riktigt dålig stil.
Emelie och Linnea lämnade mig helt själv på hotellet och jag var jätte rädd för att gå ut.
Jag drog ner alla persienner och sedan försökte jag förberdda mig mentalt. De var tydligen "tvugna" att ta bilen till Dorotea för den skulle lämnas in, men det stod en gubbe och slog på min dörr som absolut ville komma in och ta kontakt med mig!
Det enda som skulle kunna räddat mig var om jag tog mig ut, gick upp för pulkbacken och där uppe skulle jag förinta honom.
Nej, men mina kompisar tycker det var tryggare för mig att ta Sj-tåget hem, jävligt snällt av er tjejer!
Ja, det visade sig att det var voldemort som klampade på min dörr och ville döda mig, men jag hittade inte min trollstav. Jag överlevde!


Ja, jag tror jag drömde. Läskiga filmer de där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0