Dag 01 – Presentera mig själv

Jaha, då var det dags med min lista.
Presentera mig själv!

Hej!
Jag heter Emma och det har snart gått 25 jordsnur sedan jag föddes. Det absolut bästa tillfället! Bara att fråga min mamma och ni inte riktigt är med.
Jag är född och delvis uppväxt i Strömsund, 10 mil norr om Östersund. Bodde där tills jag var tolv och sedan flyttade jag till torvalla för att börja sjuan. Jätte bra idé att börja tonåren i Torvalla. visst? Det var därifrån det gick utanför.. nej skämt åsido. Vi hoppar lite längre fram.
När jag var 20 år gammal blev jag gravid och när jag var 21 föddes min först födde son. Mindre än två år senare föddes den andra, och där får det vara nog.... for now!
Jag har jobbat och varit anställd på mcdonalds nu i tre år, men är för tillfället tjänstledig eftersom jag pluggar på mittuniversitet på idrottsvetenskapliga programet! och det är något jag sent kommer glömma. Lätt ett av det bästa val jag har gjort!

Mina personligheter kan ju vara kul att skriva upp, dessvärre lite svårt. men förutom att vara sjuk jäkla bäst så kan jag varalite dåligt också, men väldigt lite och väldigt sällan. =)
Jag försöker vara öppen så mkt som det går, testa nya saker och älskar att träffa folk.
Kan vara blyg inför en viss sorts folk och det hatar jag. vi alla människor är precis lika mkt värda, även fast jag ibland kan känna mig lite mindre än andra. <--- det suger!

Mina intressen varierar så himla mycket, men förutom omgänget med mina barn och vänner så gillar jag att träna, pyssla, DANSA och vara ute och gå (rensa tankar)

Vad jag älskar/hatar; bortsett från mina barn så älskar jag sjukt mkt saker! Det första jag kommer på just nu är Coca cola, gaah vad jag är beroende av cola! Sedan älskar jag serierna Friens, how i meet your mother och coager town. Jag älskar hundar och katter, och gärna valpar och kattungar. tills de kissar i ens säng och äter upp mina tamponger (jag syfter inte på kattungarna, om ni skulle tro det)
Min favorit årstid är våren och lite vinter. värsta är faktiskt sommaren! Det är varmt, ljust och man kan inte sova och sedan kryllar det av massa kräk! (nej, syftar inte på alla sexuellt laddade killar utan MYGGEN)
Jag hatar egentligen inte så mkt. men typ folk som ljuger, big time! Så onödigt med lögner. om man "måste" ljuga så gör det snyggt så ingen blir lidande.

Jag är en planerare, som aldrig får något gjort. som nu skulle jag läsa en artikel, men hamnade här, vem kunde ana det ?!
Jag har många bollar i luften, många planer och drömmar, men inte många jag har lyckas uppfyllt än, men det kommer mina vänner, det kommer.. ni ska få se =)

ja, detta får räcka. fråga om det är något. jag ska vara ärlig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0