God morgon sverige.

Ny dag, nya möjligheter. Sov hela natten utan att vakna, drömde lite suspekt dock men det är jag van vid. kl ringde halv sex och då var det bara att pallra sig upp. Nu är jag på skolan och har insett att jag har glömt mina glasögon hemma! jag ska vara på skolan fram till 17 idag så det kommer bli riktigt tungt faktiskt, men ska göra det bästa som går. Sen ska jag hem å käka middag och sedan plugga igen med glasögonen. min labrapport ska vara klar(!!!) idag. Sedan måste jag seriöst läsa genom alla kapitel i boken, shit vilket tråkigt inlägg, men jag är rätt tråkig kvart över åtta på morgonen.

Jag älskar min dator förresten, rosa och fin och lite och fin och bra och fin och .... fin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0