lapprapporter.

Nu har man tagit sig på skolan, ska göra klart det sista på grupparbetet och sen blir det full fokus på artikeln och min egena rapport så att jag förhoppningsvis blir klar med det innan helgen så att jag kan bara kan fokusera på tentan nästa vecka.
Ja, det var lite tråkig skoluppdatering. nu till det roliga!
Idag ska jag hålla en makeuprådgivning och då ska min vän Hanna passa mina busar. Ska bli kul för milo att träffa Sam. =)
Imorgon är det skola hela dagen och sedan kommer mamma och Nils och ska vara barnvakt för jag ska på Relase party! Jag och Hanna ska se leagolize Lola =)

Nej nu tillbaka till tabeller och diagram. :)

Ha en bra dag alla trogna (men dåliga på att kommentera) läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0