söndagsdeppen har anlänt.

Jag är så sjukt trött! sov lite dålig i natt och sedan är jag trött bara av vetskapen av att det blir en riktig lång vecka till veckan, inte vanligt lång utan riktigt lång! usch, jag ser inte fram emot det. ser dock fram emot tills kursen är klar och jag har lyckas gjort allt som vi skulle gjort, om det blir så.

var lite trist att Danny gick direkt till final, hade velat sett honompå andra chansen i sundsvall :D hehe. men han var bra iaf..."in rhe club...club... in the club.." å så är han ju mysig att kolla på dessutom ;D

nej nu ska vi äta lyxlunchen; pizza och sen åka iväg och veckohandla...

ha en bra dag alla trogna läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0