feeling gooooood


Måste säga att jag mår redan mkt bättre! Jag har hittat balansen i mitt liv nu, bara några små detaljer som ska fixas. så som ekonomin t.ex. men det är påväg. fick bra kommentar på min labrapport så jag är lite stolt. klarat av hela anatominkursen för hoppsningsvis. Får se betyget nästa vecka.

Jag har planerat in mitt liv nu i två veckor bara för att JAG ska må bra. detta år ska vara mitt och barnen, och de personer som väljer att vara delaktig.
Andreas har ju valt att vara det och det är jag glad över. kul att få en ny vän man kan prata mkt med. :-)

Tänkte slänga in en bild på mig sen jag var och fikade med Andreas, putte och anna anka. (ja, klart det är den riktiga!)

saknar och älskar hanna.. :)

Måste säga att jag mår redan mkt bättre! Jag har hittat balansen i mitt liv nu, bara några små detaljer som ska fixas. så som ekonomin t.ex. men det är påväg. fick bra kommentar på min labrapport så jag är lite stolt. klarat av hela anatominkursen för hoppsningsvis. Får se betyget nästa vecka.

Jag har planerat in mitt liv nu i två veckor bara för att JAG ska må bra. detta år ska vara mitt och barnen, och de personer som väljer att vara delaktig.
Andreas har ju valt att vara det och det är jag glad över. kul att få en ny vän man kan prata mkt med. :-)

Tänkte slänga in en bild på mig sen jag var och fikade med Andreas, putte och anna anka. (ja, klart det är den riktiga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0