Sen uppdatering, men värt att läsa ändå!


Jag hade tyvärr inte tid att uppdatera bloggen förrgår eller igår eftersom "mitt" internet vill inte fungera. så tänkte ta det nu :)

tisdagen började iaf med att jag drog med mig ett ton med pakning + skridskor och hjälm. åka några varv på isen på skolan. Var riktigt kul. gjorde bara 20 varv för jag blev så mör i benen, inte van vid skridskor än :) snart blir jag hockyproffs vänta bara!!
Vad hände sen då? mitt minne är bra med kort, som det brukar säga. jag duschade iaf, pluggade och sedan hade jag en föreläsning om bland annat "sura-bas" och lite snack om "lapprapporten" söt den där finnen ;) (inte ackne)
Sedan efter det sprang jag ned till min goda vän Sara och åt en god middag och sedan gjorde vi oss klar för dance hall.
Inte riktigt min grej. gillar att skaka på rumpan, men inte på huvudet! när jag säger att jag var yr i två dagar efteråt så överdriver jag inte. kan också ha göra med mina dåliga matvanor!
kvällen blev kort, mådde riktigt dåligt så jag åkte hem och däckade i sängen.

Onsdagen; Började dagen med lapp (lab) som var rätt intressant. Vi skulle ta syreupptagning och koldioxidproduktion. Emma och Jesper var försökpersonerna denna gång.



Efter labben så satt jag mig och skulle skriva lite men gick lite dåligt då datorns batteri tog slut =/
jaja, skoldagen var inte så intressant efter det. vi hade excel-genomgång och lite prat om lapprapporten igen, och sen fick vi sluta tidgare. Jätte bra! ... för de som tänkte att då kan de plugga.. sämre för mig. haha.
Jag satt väl en timme drygt och flippade på med min rapport men sedan lessnade jag och gick ner på stan för att träffa mina gode vän Andreas :)
Spenderade sjukt mkt pengar på pysselgrejer (men återigen, allt dett för mitt välmående! alltså jag måste ha komma på ultimata ursäkten! fungerar på allt :) )


Efter ha slösa si så där 1000 kr tyckte jag att jag förtjänade mat ute på stan (totalt logist, inte sant? nej, men ni kommer lära er att inget är logiskt med mig)
Blev sallad på salladsbaren.


Mkt trevligt samtal hade vi, om allt möjligt sjukt... Är det ok för dig andreas om jag drar upp det? heh. var väl om någon mindre viktig kollega, och sedan om sex med vissa personern och sedan vad mer? operationen kom nog på tal också.. humm. ja det var kanske inte så intressant trots allt.

Sedan efter det måste det ha hänt den absolut viktigaste grejen på hela dagen! Jag och andreas gick på konsum för jag skulle köpa blekmedel och cola. :) och andreas bestämde sig för att köpa ett tuggumi paket. men det är något han sent kommer att glömma... paketet ville inte som han ville, eller så ville den det?

ja, se och lär....
påsen gick sönder, så att han inte kunde öppna. något frustrerad Andreas. si så där 20 minuter senare. en riktigt nöjd andreas!

Sedan efter det tog vi en liten promenad för vi ville inte åka hem ritkigt än (och jag är tacksam för det)
för när jag kommer hem, strax efter halv åtta, hade det tydligen hänt en våldtäkt precis vid hållplatsen bredvid där jag bor! så jag måste ha kommit 15-20 minuter efter! Ursäkta min fula svenska men vad i helvete tänker vissa människor med?!?!?!?!?! Jag tänker bara på den stackars tjejen. vad hon har utsatts för. inte bara just vid händelsen, utan resten av livet! vilken rädsla hon ska bära på! Hoppas de får tag i de där idioterna! kollektiv kastrering är vad de behöver, och då menar jag inte bara pungkulorna!!!!!!!! upprörd, UPPRÖRD!!!!

kom hem, och hade tråkigt. städade ur min plånbok och min pyssellåda. min plånbok mår bra nu...


Sedan dagen igår hände det ingenting, jag var bara hemma. planen var att åka på skolan å plugga och åka skridskor men när jag vaknade så var jag så sjukligt trött!

Idag händer dessto mer roliga saker! min lilla vän Amelie kommer hit på middag med hennes son, som jag inte har träffat än, så det ska bli spännande. milo ser också fram emot det.
men första; duscha och handla. inte plugga alls idag :( skit.
men jag har ju hela helgen på mig......













Kommentarer
Postat av: Andreas

skam den som ger sig! och tack för en otroligt trevlig dag.

2011-01-21 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0