sova?

Åh, sova är så underskattat! Denna natt har varit riktigt jobbig. Först så ville min kropp inte somna, trots jag var trött och sen hade jag en kille i sängen som vred sig hela tiden, tidigt imorse (tidigare än nu) så kom min äldsta och skulle också dela säng. Sova är en bra idé, men mina söner håller inte med. så det är bara att köra på, att känna efter är bara dumt!
Synd man är ensam, skulle vara trevligt med sällskap på morgonen, förutom min hjärtegull då förstås.

igår kväll hände det som jag inte trodde skulle hända igen, och denna gång var det riktigt otäkt. Vet faktiskt inte vad jag ska göra längre. :(

nu sitter jag och barnen inne på toaletten och leker med maten, alltså plastleksaksmat ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0