trött och tråkig dag.



Nu börjar nästa kurs. Idrottsfysiologi, och jag har redan börjar tjuvläsa lite i boken och den verkar riktigt bra. trots att det är på engelska förstår jag relativt mycket så det känns lovande.
Idag är det fredag och det betyder inte utgång utan hemgång. eller jag, ska vara hemma med småttingarna och kolla på lets dance. Utan sällskap, men skönt ändå =) kanske käka lite brända popcorn.

Det är så konstigt ibland, att man kan vara så osäker i vissa tillfällen men på skolan och på krogen trivs jag. varför är det så? mest troligt är det personerna som gör det.

Har jag berättat att jag ska till sundsvall den 5-6 mars? Ska gå på andra chansen på melodifestivalen!

jag är så trött! har sovit dåligt i flera nätter nu så jag längtar till min säng!



Annars är denna dag rätt tråkig, tvättar kläder och kollar på barnprogram, dock inte ungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0