Är du min Perfect match?

Det är ingen hemlighet att jag är singel och ute efter en kille, och kanske vet många att jag är vansinnigt kräsen! Alla mina dörrar står öppna, alla killar får en chans men sedan är det kört, haha. Nej så illa är det inte, bara att vissa saker är viktigt för mig.
Kolla dessa frågor bara.....


Är du en organiserad person?
Nej
Har du lätt för att lita på andra människor? Ja
Är du engagerad i miljöfrågor? Ja
Pratar du med din mamma minst en gång i veckan? Ja
Kan du tänka dig att förändra dig för kärlekens skull? Ja
Gillar du utmaningar? Ja
Kommer du bra överens med dina föräldrar? Ja
Vill du ha ett husdjur? Ja
Gillar du att ligga och dra dig i sängen på söndagar? Ja
Äter du hellre middag hemma än på restaurang? Ja
Är ditt liv bekymmersfritt? Nej
Är du impulsiv? Ja
Kommer familjen före arbetet? Ja
För mig är städning inte så viktigt, får det dig att springa åt andra hållet? Nej
Är mitt tidigare kärleksliv intressant för dig? Nej
Gillar du spontanta infall? Ja
Är det ett problem om jag tjänar mer pengar än du? Nej
Är du mer röd än blå politiskt? Nej
Åker du gärna på spa? Ja
Skulle du acceptera att din partner går ut regelbundet utan dig? Ja

Kommentarer
Postat av: marit

Hej Fina Emma vill bara säga att jag gillar din blogg!

2011-07-16 @ 18:41:51
Postat av: Mimmi Naveed

Haft det bra? :)

2011-07-16 @ 23:53:26
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0