Fredagen.

Började dagen med att städa och packa lägenheten, vilken är en lögn för jag packade bara och sedan drog jag in till stan för att träffa S. Påvägen dit träffade jag även T. =)

Vi gick på McSunk och åt lite middag och sedan drog vi ned till badhusparken och lekte lite i lekparken och kollade på stråket lite.


Påvägen hem igen kom det en massa regn, men det brydde sig inte G om, utan han satt bara å glassade (bokstavligen så åt han glass) och milo stod i regnet. =)




Tågresan gick så där. Började med att just den vagnen jag skulle åka var borta (?) nej, de hade bara satt den längst bak, så jag fick dra min totalt opraktiska väska enda längst bak, klämma in mig i vagnen och försiktigt krypa upp i min säng i en kupé där alla låg o sov. Aja... fick ju sova lite iaf då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0