Hundkiss å huvudvärk!

Ja, detta låter ju som ett toppen inlägg, visst? =)
Nej tänkte bara säga att idag ska jag försöka ta itu med minn illaluktande soffa och köpa galltvål och hoppas för gudsskull att det fungerar!

Är ledig idag så då tänkte jag åka på stan och uträtta lite ärenden, bland annat galltvål men även en hårddisk, hyllplan och sedan var det något mer viktigt... humm... otippat att jag glömmer något?

Idag satte sig G på pottan själv, så nu springer han runt i kalingar, gullungen! Det barnet kommer ta världen med storm, vilket humör, vilken vilja! Det är så illa att jag kan inte hantera honom alla gånger. Oboj oboj!

Jobbar tre dagar och sedan är det fredag! Och då åker jag till Göteborg! Helt fantastiskt bra! Ska försöka få med syrran ut redan på lördagen och sedan ska jag försöka göra mkt skoj resten av veckan. Mr S ska visa mig runt lite i stan på lite coola saker. Hoppas jag får en upplevelse jag sent kommer att glömma! Längtar!

Ska försöka städa lite här hemma nu, eller ja.. ska dricka te först och sedan se om orken fortfarande finns... konstigt det där med ork. När man har saker att göra, då säger man lätt att man ska städa och röja, men sedan när man väl har tiden å göra det, då har orken försvunnit... Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0