Lördagen

Väl framme i Göteborg så möttes jag av min syster på tågstationen. Vi åkte direkt hem och åt lite brunch.
Märkte fort att man var i storstan när jag kom. Två tiggare på mindre än 20 minuter. En som ville ha pengar till cigaretter och en annan som ville ha pengar till , ja något annat... någon utlänsk kvinna.

Sedan åkte vi in till frölunda torg och shoppade lite. Lite väl mkt tycker jag. typiskt mig!


Sedan åkte vi med bilen 15 förbannade mil och åkte till smögen. Tog på mig bikinin och följde snällt med.


Framme i smögen såg jag mkt snygga killar med deras snygga båtar, och åt en god räkmacka. Tack peter och Camilla.


Tog ett litet dopp i havet.


Kvällen blev lite alkoholfritt och lite dans på ett värdelöst "inne"ställe i göteborg. aslutadekvällen på bishop arms och samtal med en trevlig dude.



Ny dag idag och det ska började med salsa på liseberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0