Natt-surr

Tack anna för de vänliga orden. Behövde höra(läsa) det, särskilt idag.länge

Idag sov jag länge, men ändå inte tillräckligt. Sedan åkte jag in till stan för att träffa Mr S, secret. =) vi käkade på en god spansk restaurang, gick på bio och avslutade kvällen genom att dansa Salsa. riktig nice dag må jag säga! Och filmen var riktigt bra. Fast Five=)

Hade som nämnt ovan roligt idag på stan, och kommer ha roligt mer i veckan, men på söndag åker jag upp igen, och vad händer då? allt blir grått å trist som vanligt. Inget mer äventyr. Så vill jag inte ha det.
Skulle vara nice att träffa någon kille å bli tillsammans med, men inga planer på giftemål å barn å sånt, utan bara en kille. Bara ha någon att dela saker med. Men att hitta en helt uppriktig kille är något så svårt att jag får vänja mig att vara själv, bara jag slapp vara själv i Östersund. Vill verkligen, verkligen, verkligen inte hem på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0