Pass 04-07-11

Dagens träning bestod endast av löpning. Mitt mål var att springa i 30 minuter med medelhastighet. Jag klarde kanske 25 minuter, men nu var det inte pga utmattning, jag kände att jag kunde fortsätta, utan jag klev snett med foten och föll. Trodde seriöst det var en vrickning, men det fick snabbt över tack å lov!

Denna gång kom jag längre, och tror jag sprang med en hastighet på 7-8km/h så jag tippar att sträckan blev ca 3. Men som sagt, det är bara ett antagande. Vill ha min GPS nu! Helst igår!


Hur som helst;
25 löpning
3-4km
smärta; inte smärtfritt! Dels för att jag klev snett med både smalben och knät gjorde ont.
(kanske bra att träna lite så kroppen får vila?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0