Pass 25-07-11

Äntligen tog jag mig orken att gå ut och springa lite! Jag var lite nervös att springa vilse, men sprang på samma gångväg rakt fram så jag gick, typ, inte vilse =) Ganska nöjd med mitt resultat idag. Tänkte jag skulle pressa mig ordentligt och springa 5 km på 30 minuter, men jag klarade bara 4,77km. Det är nära, men inte mål =)
lite smärta i höger knä och i ryggen (tror det beror på tältsängen jag har sovit i)
pulsen låg mellan 178-202slag/min. Det högre slagantalet var mot slutet då jag pressade mig ordentligt.

Gjorde en liten snabb kapacitetanalys och då räknade jag ut att om jag ska klara 5km på 30 minuter, måste jag logiskt ligga på en stadig 10km/h när jag springer. och det är snabbare än vad jag brukar, tänkte testa att springa konstant i 10km/h och se hur länge jag orkar. knappast halv milen men kul å se =)


Dagens resultat
30 minuter
4,77 km
smärta; befintlig
puls;178-202slag/min


Kommentarer
Postat av: Mr.Anonym

Mumma!!! Vill ha! :P

2011-07-27 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0