Pizza!

Eftersom jag tog mig en sovmorgon medens barnen kollade på tre filmer så blev det ingen frukost i tid, så nu sitter vi och äter resterna sedan igår, pizza. Väldigt uppskattat av barnen kan jag lova, själv mår man lite illa nu efter två bitar. Haha.

Idag är det inte strålande sol, och inte regn heller tror jag. Försöker få hit min mår lite tidigare så jag hinner träna innan mötet.

Fram tills dess vet jag inte vad dagen bjuder på. Funderar på om vi ska måla tavlorna som jag köpte för si så dr 10 år sedan.. haha =) Har ju ordentliga tavlor och riktig färg, kan bli roligt, kan bli jobbigt men en sak är ju säkert iaf; barnen kommer avsluta äventyret i badkaret:) Så de får ju roligt iaf, och det är ju därför jag gör det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0