Rut-avdrag och kissande hund.

Efter ha haft en riktigt urusel dag med olika saker så är jag chockad hur bra jag mår idag. Ja, det kunde ju som inte bli värre! Min underbara, fantastiska hundskrälle hade kissat inne när jag kom till lunch, brydde jag mig? Inte särskilt, hade det hänt igår så hade jag fått ett utbrott... tänk vad konstigt det kan vara.

Jag har börja spånat på en städfirma så någon kan komma hit å städa en gång i månaden, kan ju ändå utnyttja rut-avdraget. Hinner verkligen inte städa när jag har så mkt göra, och sedan finns det så mkt roligare saker att göra!

Ska snart tillbaka på jobbet, ska bara hämta andan. jobbigt att ha rasten förstår ni...

Sixten ligger å små gnäbbar här under bordet, han är en liten fegis. men jag älskar honom <3

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen



Checka in bloggen me nya storfilmer varje dag!

Det är hlet gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-04 @ 13:20:33
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0