återigen på höga höjder!

Idag var det planerat att springa men var mer sugen på att klättra så jag fixade bil och hämtade andreas.
Nu ska det klättras!


Ett tag senare så tog jag mig enda upp på toppen! Yeeeeahy me! ;D

och ni som inte ser, så är det jag!


femton förbannade meter upp! tips; kolla inte ned!!!

Efter klättringen så drog vi till det nyöppnade Dollar store och slösade alldeles för mkt pengar, eller jag åtminstone. Sedan bjöd snälla andreas på mat på max och sedan åkte vi hem.
Idag körde jag traktor!


dagens resultat;

Och Milo tyckte så synd om sin mamma. gullunge! Litet sår; mkt smärta;P

på kvällen åkte jag, Andreas och Milo in till stan, åt en glass på Mcdonalds och lekte i lekparken. Kände så lugn och ro och det var så skönt att rå om min lilla Milo.Ingen stress till något, bara vara mamma och milo. Önskade att jag hade fler sådana tillfällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0