dålig träning, mys och grillning!

Lördagen blev det träning igen med andreas, vi hade tänkt att vi skulle mäta ut en sträckan jag sprang i onsdags så jag sedankunde kolla när jag hade sprunig min halvmil, men som vanligt för mig och andreas så set det sig, batterierna på GPS:n hade tagit slut och vi fick bara träna vanligt, men efterom jag är minst 300 år olycka över mig så gick inte det heller. Denna gång var det inte knän, utan snarare barn! Barnen slogs med varandra, milo frös och var hungrig. Så jag fick en sjukt dålig presation den dagen, men sådana dagar måste man ju också ha! =)

Sedan så åt vi äcklig lunch, duschade och sedan åkte vi till stan för att träffa Andreas igen och även Hanna!
Vi köpte lite skor, dels till mig och även till lillen=)

Sedan fikade vi med fina Amelie med världens sötaste mage <3 och sedan på kvällen bar det iväg till torvalla, inte mig, med barnvagn och allt för att grilla gott hemma hos Tobbe.
Riktig god mat och trevligt sällskap, gött att få slå tre killar i poker!! :) Eller hur var det? Aja, jag är ju bäst vilket som =)

Jag och barnen var hemma runt halv tolv på natten, måste erkänna att jag var lite nervös att gå hem själv med två sovande barn, men det var så lugnt i lilla torvalla så det gick bra =)


Mys lunch på mysbalkongen med mysbarnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0