I'd jump in front of a train for !

"Easy come, easy go, that's just how you live
Oh take, take, take it all, but you never give
Should've known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open
Why were they open"


- De säger att man hellre ska ångra det man inte gjort än ångra det man har gjort, men jag undrar alltså.... Hade nog hellre haft det ogjort, fast iof, då hade jag ju dött av nyfikenhet! Aja, nu sitter jag är bitter och ensam.



p.s överanalysera inte mitt inlägg, för det är nämligen så enkelt!

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

ja, killkompisar är bättre.

dom säger iaf rakt ut vad dom tycker och det gillar jag :)

2011-06-15 @ 10:03:07
URL: http://chixdiggit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0