Jobb och andra äventyr?

nu sitter jag och försöker pilla i mig min frukost, jag är påklädd och klar för att gå i stort sett.
Idag vill jag göra något skoj efter jobbet, nu när jag lyckades byta pass och är ledig på eftermiddagen.
Jag vet inte vad jag ska göra, men leka med barnen iaf. Skulle vara bra att veta i god tid så jag kan planera middagen, funderar på att grilla, men det är rätt trist själv. och så är jag värdelös på det ;P

I natt drömde jag om Hero, ja och nu undrar ni vem det är? JO, jag med. Ni vet kanske hur drömmar är. När man är mitt uppe i drömmandet så är allt så självklart. "ja! det är ju Hero", fast i själva verket så är det  bara kaos i huvudet. Drömde iaf flera gånger att jag hade försovit mig, det var länge sedan nu men jo, jag vaknade till två gånger under natten pga det.

Aja.. nu må ja göra mig klar för att gå på dagis med mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0