Träningen 25 juni

Gjorde ½ milen idag igen. Klådde mitt personliga bästa med hela 4 sekunder!haha. Men denna gång hade jag högre intensitet och fick lugna ned mig mellan varven så jag har gjort ett bättre arbete denna gång!

Vet inte när jag kan springa halv milen nästa gång, kanske på tisdag efter jobbet med barnen. Får se hur barnen är! Hoppas på bra väder så kan jag ta med mig lite leksaker åt dem medans..

Efter halv milen pumpade jag lår och rumpa. Hoppade över magen idag för den har jag jobbat så mkt med tidigare så nu kände jag att fokus på lår och rumpa =)
Tänkte träna imorgon igen men då hoppade jag på ett extra arbetspass istället. Ger 16 timmars lön för 8timmars arbete! Går inte tacka nej till. Skönt att man har ett jobb man trivs bra med!


Så... det var det..

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vart jobbar du?

2011-06-26 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0