Vattenkrig och tråkiga dagar

Min sambo kom aldrig idag så jag blir ensam ikväll ändå. Kanske ska ta andreas true och dare utmaning; springa runt naken. haha.. som om jag inte gör det tillräckligt ;P Nej, ikväll blir det väl tjejfilm/friends och kanske lite pyssel, ja.. mitt liv är inte roligare än så en tisdagskväll! :D

... Min äldste son sa nu "mamma"- jag tittar dit och nästa sekund  blev jag nersprutan med vatten!

Annars idag har det inte hänt något märkvärdigt. Har bara tränat, lekt med kidsen och lagat mat. Fick akut köpa lakan också, skulle ju få besök, men han bangade! haha! Synd för honom ;P

Imorgon blir det sommarfest på dagis och det ska bli mysigt! annars blir det inget som vanligt... gaaaah jag är så uttråkad! ingen som vill komma och hålla mig sällskap ?!

Kommentarer
Postat av: evelina

Glöm inte svara på dagens fråga! :D

2011-06-14 @ 18:05:36
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0