Att det finns en god sida också..

Att jag kan ha fantastisk bra dagar också känns helt underbart! Ingen ångest på stort sett hela dagen, bara njutit av livet och av mina barn och hundar.

Började dagen med att mysa med mina hjärtan. Ingen skolan, ingen dagis! lovely! Käkade frulle och sedan bar vi oss iväg till skogen med Bosse, Ronyah och Flizan. Vi gjorde ett smart drag att släppa hundarna lösa, vilket resulterade i att de stack! Men Tuff kom såsmåningom tillbaka, men Sixten är fortfarande borta... hehe, ne, men hade nästan hoppas (annan historia). Sixten och Flizan hade sprungit hem igen. Duktiga. dumma hundar.

Sedan har dagen varit ganska lik andra dagar, lagat lunch, sovit, tvättat, handlat. Ja, som sagt. Som vanliga dagar. Förutom att jag har mått bra. Varför? Inte den blekaste! och jag tänker inte analysera heller, utan bara hoppas att ångesten är snart förbi.

Imorgon ska barnen på dagis och jag ska på ett hemligt besök! Sedan kanske träffa Andreas. Jag vet inte riktigt vad vi bestämde?

Lackade ut idag sista gången jag var ute med hundarna. Låg krossad flaska tvärs över gångvägen! Visst, det KAN vara ett misstag, men mest troligt så är det någon idiot som kastade den!

Sixten fick kanske sig något idag, så om tre veckor får vi se om Flizan är på tjocken. Om hon är det blir det en rolig blanding på hundarna, hoppas bara det inte blir något fel på dem när det är så många raser, något som vet? 7 raser är det, för den som undrar. :)

Jag hoppas att jag kommer ned till Göteborg i sommar, mår riktigt dåligt över tanken på att jag inte ska det! Jag SKA ned!!!

Jag har kramp i fötterna och nu måste jag dricka mitt kalla te och sedan ta en dusch..

Adios.



p.s Min telefon är borta igen, men ingen mening ni försöker ringa den, den är på ljudlös! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0