Det öser ner..

.. komplimanger från alla håll. jag vet inte vad jag ska ta mig till. blir ju helt rörd! Känns alltid bra att man får uppskattning för allt hårt arbete man gör för ovanlighetensskull. Alltid vetat att jag är en bra mamma, annars hade jag inte fortsatt i samma spår, men när man får det bekräftat utifrån så känner man sig mer pepp att göra det enda rätta - fostra världens bästa ungar!

Idag är det bitterhetensdag! Tror vissa. =) hade en ny lärare idag som var typ ironisk/bitter och förbannat hungrig, för konstig var han. Vi disskuterade om han var bitter men jag tror helt på att han försökte vara rolig. Han var ju snygg och då är han förlåten från en desperat tvåbarns mamma... Haha!

Snart ska jag hämta ut mitt paket! Lovely! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0