Erbjuden ett ligg!


Idag har det varit en helt vanlig dag. Jobbade, busde, sov och har gillat på min balkong.
Idag blev jag dock erbjuden att ligga och mysa bredvid en man. Vet inte hur gammal han var men jag tackade vänligen men bestämt nej! Visst, jag kanske behöver sex men än så länge ser killar olika snygg ut, snart, om några månader, lär jag se alla killar som lika attraktiva! Så DÅ odd har du en chans ;b

Grillade lax och äter nu banan med choklad som Andreas har gjort. :-)
Imorgon blir det skola, träning, vara med barnen och sedan plugga. Som vanligt är mina dagar så sjukt förbannade tråkiga! Kom och förgyll min vardag!

Blev inte intag på "ensam mamma söker" -  helt oförklarligt! Så vad ska jag nu skämma ut mig med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0