God morgon och sov gott!

Nu har jag lagt undan böckerna, andreas har gått hem och pyjamasen är på. Kan emma sova? Nopp. Helvetes dag imorgon och fortfarande sugen på alkolhol!

Har en väldigt olämplig låt på huvudet, andreas försökte få mig att tänka på en annan låt men nej, den är kvar. Kanske är något jag önskar? Haha! okej, interna skämt fungerar inte på en offentlig blogg, men efter en rejäl utskällning så bör jag kanske, eventuellt tänka på vad jag skriver.
ja på tal om det, jag åker visst ensam till göteborg i sommar. Stugan är avbokad så nu måste jag kolla upp biljetter. men ska bli kul att festa loss i göteborg! Snacka om att släppa hämningar. känner att jag skulle behöva frigöra mig lite! Bara possitivt då förståss, nita någon känns inte som min grej :)

Det finns en sak som jag så gärna skulle vilja ha ogjort, något jag fett ångrar nu på efterhand! Glad att jag kunde prata med dig Andreas!

Nej, imorgon är det sista dagen på skolan och sedan är det studieuppehåll, kunde inte komma mer lägligt!!!

Längtar till hösten dock, av två eller tre anledningar. En av dem är cheerleading :) den andra opch tredje återkommer jag med=) något bra ska väl hända mig för omväxlingsskull?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0