God morgon!

Nu sitter jag på skolan och är knappt vaken. Barnen är lämnade på dagis och jag har slagit upp böckerna. Får se om det blir mer pluggande idag än igår. Återstår att se.
utmaningen är inte utförd än, men klockan är bara halv nio än så länge så jag har god tid på mig. Vilket kommer leda till att jag skjuter fram det och inte alls har tid över senare idag. Men det var då det;P


Sitter och funderar på cheerleadning, måste verkligen lära mig allt! Vill veta vad jag sysslar med. Ska börja göra en träningsplanering för barnen så att de utvecklas på bästa möjliga vis! Stort ansvar att träna de allra minsta, det är ju där intresset börjar och där mest utveckling kan ske!
Behöver all hjälp jag kan få så att det blir så bra som möjligt, så alla som har någon kunskap av barn, cheerleading, gymnastik, ledarskap, träningsplanering etc, HÖR AV ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0