Jag kommer bli en pain in the as

Jag blir gaaaaalen att jag inte kan skriva exakt vad jag vill här. Det hade varit så mkt roligare på det viset!

Ska jag berätta något kul? (är egentligen rätt deprimerande för min del)
nu på morgonen har jag suttit och räknat ut min totala energiomsättning, och det är skrämmande lågt! 1800 kcal/dygn! Men till mitt försvar så räknade jag på en väldigt inaktiv dag. Men det värst är att jag hade ändå räknat med en halv timmes promenad! så de som verkligen inte gör INGENTING, får verkligen inte äta, ja.. INGENTING! Inte konstigt att folk lätt går upp i vikt! Jag har gått upp 5 kg på ett år, och då har jag ändå två väldigt aktiva barn att springa efter. och ja. jag äter lite dåligt emellanåt. Typ 19 liter cola om dan och 17 mazariner, men äsch vad då...

visste ni att om man äter 100 g marabou choklad, tar det 9 timmar att förbränna den om man sitter i soffan, så under dessa nio timmar får du inte äta något annat! jobbigt va? Jag kommer bli så hatad av alla efter denna kurs ;P

Var på bio igår. Såg filmen Water for elephants. Det var bra, förutom att den var lite hemsk. Å det var ju dåligt! vill ha komedier! jag gillar att skratta, varför gråta när man kan skratta? :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är typ körd, jag som går på värsta godis-dieten.. fortsätt skriv om detta så jag får lite dåligt samvete!! men hur mycket förbränner man när man går på stan? typ shoppar?

2011-05-19 @ 10:17:58
URL: http://annas.blogg.se/
Postat av: camilla

Vadå kommer att bli?? :-P Man ska alltså äta chokladen innan man lägger sig på kvällen...

2011-05-19 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0