Jag vet vad jag ska bli när jag blir stor!

Jag har i många år bollat fram och tillbaka mellan olika yrken, karriärsmöjligheter. Velat fram och tillbaka och sedan gett upp, försökt och slutat tro. Men nu vet jag vad jag vill. Det perfekta yrket som skulle passa mig utmärkt! Jag Emma Wiberg ska bli en Kram-försäljare!

Det är ju helt optimalt! Jag får krama masa killar, visserligen kanske lite skumma typer också, men någon snygg passerar väl förbi, och för välgörenhetens skull! Helt underbart jobb. Inget jag kan leva på dock ;P

anledningen till denna underbara idéen är jag köpte mig en kram idag på stan, helt klart de bästa jag lagt 20 kr på! lukta gott gjorde han också! Haha!

i övrigt då? Jo har nu startat sista kursen för detta läsår. Känns jätte skönt, men lite jobbigt att jag måste jobba nästa heltid på sidan av för att kunna klara sommaren.
Kommer måste göra ett detaljerat schema över hur och när jag ska kunna andas. Alltså, sjukt mkt denna månad. Börjar från och med på måndag då det är skola som vanligt och sedan flyter det på.

Träningen vet jag inte jag ska lägga åt sidan ett tag, bara lite rehablitering åt mitt knä och inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0