Lätt att bli missförstod.

Bara för att jag inte dricker betyder inte det att jag inte vill festa!
Bara för att jag är mamm betyder inte det att jag intevill träffa folk!
Bara för att jag är singel betyder det inte att jag inte vill bli bjuden på middag!
Bara för att jag inte alltid kan göra saker betyder det inte att man inte ska fråga!

Ung, nykter mamma sitter hemma och är patetiskt! Vad vore ungdomarna utan alkoholen, Egentligen?!

Klockan ringde kvart över fem och nu sitter jag i min otroligt vackra pyjamas och äter gröt(!) och dricker te. Ska strax göra mig ordning och väcka barnen. Jobbar till halv fyra och sedan får jag förhoppningsvis finfrämande!

Har n fixat boende iaf, äntligen! Känns så skönt!
















...Ingen nämnd ingen glömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0