LCHF-fortsättning

sure, dieten kan fungera men jag kommer aldrig att rekommendera den till mina kunder.
Att fetman är stigit de senaste decenierna beror knappast på potatis, pasta och ris. Utan fett. Aja. vi lämnar det där.

Dagens hiss; Uppsägning från Mcdonalds! Eller mcSunk även kallas
Dagens diss; Att min dator har kraschat med ALLA mina arbeten! (hände egentligen igår)
+ att snön inte kommit än!

Nu sitter jag hemma hos Tobbe för jag ska vara emd på en föreläsning kl tio. Har trevligt sällskap av Buddah, en översocial katt! Står inom en sekund på tangentbordet. Dumma katt ;P

annars då? träning, matlagning och sova. Måste verkligen sova bättre. ska nog lägga mig med barnen ikväll, om ingen annan har ett bättre förslag?

Kommentarer
Postat av: Kent

Att fettman har stigit har i allra högsta grad att göra med att vi får mindre och mindre motion i vårt dagliga liv samt tillgängligheten för onyttiga alternativ såsom läsk, godis och liknande högsockerhaltiga saker.



Vidare så blir det mer och mer vanligt att båda föräldrarna jobbar och har en karriär och därigenom finns det mindre tid för hemmalagade ordentliga middagar, och när jag säger ordentligt så vill jag att det ska framgå att jag menar en allsidig måltid. Istället blir det ju lätt hämtmat och middag framför tv:n vilket inte alls löser problemen utan snarare skapar fler.

2011-11-16 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0