singellivet!

Åh, detta fantastiska singellivet! ( nej, inte ett dugg ironi faktiskt)
Jag har börjat uppskatta det mer och mer den sista tiden.
ett exempel, min lägenhet. Jag stökar ner och ingen gnäller, förutom när mamma kommer på besök, men då är det ju fritt fram för henne å städa.
När x:et har barnen kan jag göra vad jag vill hur mkt jag vill! Vara ute sent, sova länge, plugga när jag orkar för det och umgås med vilka jag vill. Sova över hos killkompisar utan att någon har rätt att fråga vad som sker bakom stängde dörrar. ;)

Vad skulle jag säga var bäst med singellivet?
- det bör inte nämnas i en offentlig blogg! ;)






men att jag ens har detta inlägg tyder också på tveksamheter.  Mitt singelliv är inte lika tryggt. något hat fått mig i andra tankar, som för det mesta skrämmer mig! men jag måste säga det jag gillar det!



En annan god nyhter till er mina fantastiska läsare! Snart ska jag och x:et åka och köpa en kamera! Då kommer bloggen bli en triljon ggr roligare att läsa. lite bilder på att spektakel jag gör! awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0