spelande killar och att gå in i väggen.

Jag tänkte tillägna detta inlägg till alla de killar som sitter och spelar framför datorn.
Jag måste säga det att killar som spelar är en av de saker som får mig avtänd! Träffar jag en kille och han säger att han spelar "ibland" (vilket ofta resulterar i ofta) då säger jag tack och adjö. Den niten tänker jag inte gå på igen.

De killar jag vill ha är en kille som är jordnära. Kanske inte ens äger en dator, som har naturen som sin lekplats (bortsett från jägare, sorry Jonas).
Killar som gillar prylar, gå på krogen och gärna köper nya kläder varje vecka är något så fruktansvärt ointressant i mina ögon. Du får gärna ha på dig arbetsbyxor eller friluftskläder.
Träffar jag denna kille så är förutsättningarna bättre än med den andra, dels för att naturen rocks! och även för då finns det chans att vi har samma åsikter och samma moral!






Ett helt annat ämne.
Jobbigt.
Jag har nu officiellt gått in i väggen! Idag avbokade jag BÅDE träning och ljusparty. Sa blackout för mig igår och idag har jag haft ont i huvudet, mått illa och varit yr. ätit dåligt pga illamåendet och klarade inte av min enda föreläsning idag.
Jag ska, någon dag då jag har ork!, och sätta mig ned och göra om mina prioriteringar! Vad är viktgt? vad kan jag ta bort? Vet en sak som kommer att försvinna, dessvärre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0