Att få nobben!

Att få nobben som tjej måste vara hårdare än för en kille. Nu vill jag inte göra könsskillnader, men jag tror faktiskt på det. Jag har aldrig förr fått så mycket nobbningar som nu den här singelperioden. Vad beror nu detta på?
De flesta har inte sagt något konkret, föurtom en. Han sa att visst kunde vi träffas, men han skulle aldrig inleda ett förhållande med någon som har barn! - Visst det sög, men han var ärlig. Det är en ovanlighet i min situation. Nu säger jag inte att alla killar är skithögar som har svårt att hålla sig till sanningen, verkligen inte, känner riktig reko killar, men dem finns!

Jag kan både förstå och inte förstå varför en kille inte vill ha en tjej med barn. Jag kan säga nu dirket att jag skulle se det som ett hinder om den killen jag träffade hade barn. De försvårar ju mina chanser att flytta härifrån. Men  skulle jag träffa en fantastiskt kille med barn så skulle jag låta det gå, men nu kommer det ju inte ske. jag kollar inte på killar med barn. to bad.

Det jag inte förstår är vad det är som är så skrämmande. Visst det är barn! Man ska ha ansvar över barn. men inte killarna! Jag har en fantastisk pappa till mina barn, de behöver inte flera! Killarna kan träffa barnen när de känner sig redo.

Som en gammal vän sa "Förr eller senare kommer man träffa en tjej med barn, särskilt när man blir äldre, det är oundvikligt!" - Så med andra ord, ska jag satsa på äldre killar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0