Tjejer tjejer tjejer!

Jag har tidigare sagt att det är enklare att umgås med killar. Inget trams liksom. Bara vara. Men nu efter ha börjat umgås med lite fler tjejer, måste jag sakta med säkert ändra uppfattning.
Det är i vissa fall mkt lättare att umgås med tjejer! Ja, ni läser rätt!
Jag kan tänka mig omogna tjejer som snackar skit bakom ens rygg och är töntiga, kan vara något sämre än killar, men nu umgås jag förhoppningsvis med vettigare tjejer än så!

Att börja som ledare för cheerleading har berikat mig en hel del, dels för själva ansvaret, planeringen och sedan även umgänget. Får umgås och skratta å ha skoj med tjejer!

Att ha en mysig relaxkväll med en tjejpolare är så mkt bättre än med en kille. Kanske om man skulle vara kär å galen så hade det var mys, men när blir jag kär och i vilken idiot kommer det bli?

Mest troligt kommer jag bli förälskad i en kille som gärna dricker varje helg, älskar att slösa pengar, inte bryr sig om miljön och inte gillar barn.... känns som något korkat som bara jag kan göra! Attans vilken självinsikt!

- Nej just därför ska jag vara singel! plugga och träna! Gud vad jag ska träna, så att jag inte blir sexuellt frustrerad alltså =)

Nu är min träningsplanering klar. Ska skicka den till elever och lärare samt min kund och sedan börja plugga på denna dumma tenta som vi också ska ha denna vecka! grymt!


Nu fryser jag om fingrarna, tydligen kallt på skolan.... kommunen ....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tänker ta åt mig en stor del av äran!

2011-10-31 @ 23:28:08
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0