Bio <3

Ikväll blir det bio med min kompis Josse :) Ska bli skönt att få se en tjejfilm som omväxling, Bridesmaids. =)




Sitter nu på skolan och jävlas med den sista labbrapporten, går inte så jätte bra då jag har tankarna på annat håll. Typiskt mig va? Är nästan klar dock. men sedan har jag en tenta att plugga till och två barn att passa. Börjar bli trött på min vardag nu! men nästa helg åker jag till sthlm och helgen efter det funderar jag på att dra med barnen hem till mor. Får se om snön har kommit då. I hope! <3

Har fortfarande ont i bröstryggen, men bara på höger sidan och det strålar ner över armen, börjar bli mer å mer irriterande må jag säga!

Vad händer annars?
Jag mår som en påse bajs! MEN det går över, som det alltid gör!
hade iaf ett trelvigt, men kort, samtal imorse med en god vän och det behövdes. tack Emelie! <3 miss you like hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0