Feedback! Love it!

  • Anonym
    • brukar läsa din blogg och du är ganska inspirerande ibland . Tror tillochmed jag vet vad jag vill göra efter ha följt din blogg ett tag . :):)

  • Fröken Wiberg
    • vad då? =)=)

    • vad rörd jag blir :'(:'(

  • Anonym
    • Jo jag ska operaras om några månader, och även fast jag aldrig varit särskilt smal så har jag alltid gillat sport. Så när jag har gjort mina operationer och återhämta mig ska jag träna upp min kondition och börja plugga. Jag vill bli en person som inspirerar folk som sitter i samma situation som jag att träna och leva sunt .

  • Fröken Wiberg
    • Ska du plugga samma linje som jag ? :):)

  • Anonym
    • Tror de :):) .

    • Fröken Wiberg Grymt!! Do it!! sök nästa år!

  • Anonym
    • Ska se vart jag kommit då, för när jag antar utmaningen vill jag vara 100% redo. Vill kunna prestera mitt yttersta :):)

  • Fröken Wiberg
    • underbart!


  • Anonym
    • Är trogen läsare av din blogg och kommer fortsätta läsa. För ibland hittar jag saker som inspirerar mig att förändra mitt liv till de bättre :):) .

  • Fröken wiberg
    • Åhh! Vad söt du är!

    • tänkt att lägga ned bloggen, men får väl fortsätta då :D:D

  • Anonym
    • Haha tycker du ska fortsätta :):) . Någon annan stackars skäl kanske också hittar den och blir lika ispirerad :):)

  • Fröken Wiberg
    • ja, varför inte :D:D

  • Anonym
    • Ne nu må jag sova, godnatt och fortsätt med de du gör, för de är du riktigt bra på :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0