Hårdrock och nollning!

I fredags var det ännu en fest för våra fina, små nollor. Denna gång var det hårdrock som var temat. Började med att jag och Sebastian fixade oss hemma hos mig. blev inte som planerat, då jag tänkte ha lösögonfransar, men eftersom jag är lika kvinnlig som Sebastian så sket det sig å jag slängde skiten.
sedan drog vi till skolan där festen skulle vara. Det var både vi idrottsvetensakp(IVPÄ) och sjuksyrrona så vi var en del!
Gjorde roliga lekar och fick lära känna nytt roligt folk! Efter festen blev det städ och sedan grym dans på Marité
För att berätta om mina ragg så blev det; O, eventuellt ½. Fetnobbad tre gånger. haha. Jobbigt att vara Emma =)

Var några dagar detta var så kom inte ihåg alla detaljer, skulle jag inte göra dagen efter heller eftersom jag bör göra en demens utrdedning på mig själv.
men här är hur jag såg ut iaf, för er som inte har mig på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0