Its monday morning.

Första låten jag tänker på nu är (öfrutom Johhny cash som precis spelades) monday morning med melanie fiona. Den låten har så många minnen. Mest dåliga egentligen. Lyssnade mkt på den när jag just hade separerat från Kim, min bästa kompis Hanna hade flyttat och det var mycket med skolan, men låten är bra! Det är den!

Idag började jag som sagt dagen med att lyssna på Johny cash. Sitter och äter frulle nu och sedan ska jag skicka ungarna på dagis och sedan göra prov, vilket är helt onödigt eftersom jag inte pluggat något. Bra där Emma!
Sedan ska jag få en privat kurs i body pump och i eftermiddag ska jag på möte. Bara nödvändigheter.

Ikväll då? Någon som vill hitta på något? Har dock mina två vilddjur(hundar denna gång). annars så sätter jag mig och pluggar, också nödvändigt.

Igår la jag mig runt elva men kunde inte somna för ens tolv, aja.. det är bättre än halv tre på natten!

Nu; frullen ska ätas upp och sedan klä på barn och sedan rasta hundarna.

p.s glömde uppdatera bloggen igår, kanske kommer idag.. får se om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0