kallt.

Jag fryser, frossar mackor och te och lyssnar på james blunt OCH pluggar! Hoppas jag har samma energi hela dagen för nu måste jag verkligen få in lite kunskap i min hönshjärna!

ikväll blir det mys med sebb och barnen så det är bäst för mig att jag pluggar hårt nu under dagen så jag inte har dåligt samvete!

imorgon blir det bad eventuellt! Grymt!

Idag vaknade jag av det absolut underbaraste!
"Hej mamma, jag älskar dig!" M, 4 år. =) Klart att han älskar mig! vem gör inte? Men mysigt så tidigt på morgon och sedan att han bäddade in sig under täcket med mig! Kändes liiite motigt att lämna honom skrikandes på dagis idag dock =/
men mamma kommer!

Var ute och körde bil i natt. Var sovandes enda fram tills jag satt mig bakom ratten. vilken trygghet va? =) körd i pyjamas =)
Skulle möta upp mamma och Robert med bussen från Italien, och lämna hundarna så nu är jag heeelt ensam i min stora våning ;P

aja... nog med skit snack...
Get busy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0