Undersökning och tävling!

Jag vill veta vad ni tycker om min blogg!
Kommentera, maila, facebooka eller smsa/ring!

Mina frågor är;
hur ofta läser ni min blogg?
Vad gillar ni/inte gillar ni med min blogg?
Vad skulle ni vilja läsa mer om ?
Vad kan jag göra bättre?
Vad är mina styrkor i bloggen?
Bör jag lägga ned den?

Jag kommer lotta ut ett llitet pris till någon som svarar på detta frågor. Det kommer vara slumpvis och så ni kan vara helt ärliga utan att det påverkar din chans att vinna!
Hej Emma,
Jag har laddat ner filen och det fungerar bra. Jag återkommer under helgen med besked men med ett snabbt öga ser det bra ut. Bra jobbat!
Hälsningar Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ofta läser ni min blogg?

Några gånger i veckan



Vad gillar ni/inte gillar ni med min blogg?

Gillar inte att det är mycket man inte får någon förklaring till men annars gillar jag den



Vad skulle ni vilja läsa mer om ? fortsätt som du gör



Vad kan jag göra bättre? förklara saker bättre



Vad är mina styrkor i bloggen? Ditt sätt att skriv.



Bör jag lägga ned den? nej



2011-09-16 @ 11:35:45
Postat av: Anonym

Jag läser den när de står nåt nytt. Jag tycker din blogg är en inspration och bra som den är.

2011-09-16 @ 11:51:09
Postat av: Nenna

1.ibland. 2en bra blogg. 3.Inget spec.4. vet inte.5.du updatear ofta.6 Nee

2011-09-17 @ 07:19:49
Postat av: Mac

första gången, gillar att du låter ärlig och det känns som jag kan relatera till mycket, gillar inte att du inte utvecklar tex. vad polisen sa, hur du tänker och känner dig, lägg inte ner det är bra att skriva även om ingen skulle se.

2011-09-21 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0