7 april - påskfirande och saknad.

Idag fick jag en såkallad sovmorgon. Klev inte upp för ens vid åtta, efter har blivit slickad på av två hundar och kramad av två smågryn.
Har inte hänt så mycket efter det förutom diskussioner om dieter, facebook och andras respektive. Sådant som lätt kan komma på tal med min mor.

Idag ska vi åka till min bror och hans familj och träffa söttjejerna, äta påskmiddag och leka.
Ikväll blir det att åka hem, lägga grabbarna och sedan städa och plugga i den mån jag orkar. Är så sjukt trött nu förtiden.

Idag har jag och Christofer varit tillsammans i två månader. Yeeay me! Eller kanske ska beundra honom så stått ut med mig så länge? hehe. Eller ja, jag är ju rätt fantastiskt så det är ju inte så svårt ;P

Nu kommer minsta grabben å säger "mamma baaa" vilket betyder "Snälla mamma, kan jag få spela bolibompa spel, tack?"
Så med detta säger jag tack för mig och en fortsatt trevlig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0