Än finns det hopp!

Nu är allt äntligen ordnat! Jag kan åka till Stockholm i helgen precis som planerat. Min fantastiska vän från Edsbyn ska ta båda barnen hela helgen och sixten åker till mamma imorgon och blir kvar där resten av läsåret.
Känns bra att åka bort lite! Denna helg blir min första som singel på länge och jag ska endast njuta av mina goda vänner, springa (läs: överleva) tjejmilen och ha en rolig tjejkväll ute i stockholm. Jag kommer sakna mina gossar men jag vet att de kommer ha det så bra med sin bästa kompis och sedan kommer de bo hos mig ytterligare en vecka då deras far har bytt vecka, igen!
 
På måndag drar skolan igång igen och jag ser faktist fram emot det! Ska försöka vara duktig i år och göra saker i tid så att jag går ut skolan i juni så jag kan söka jobb direkt utan att behöver kompletera med en massa skolarbeten! 
förutom skolan har jag tagit på mig en hög med träningsplaneringar som ska göras under årets gång. nu när jag är singel har jag ju all tid i världen att lägga ned på skolan.,neej, då, inte är jag bitter ;P 
 
Ikväll får jag finfrämmande och vi ska äta god mat! Är egentligen inte riktigt redo att ha besök men det har varit bestämt ett tag nu och tror det kan vara bra för mig att tänka på annat.
 
Kul att jag nämner det, "tänka på annat" - det är typ omöjligt för alla frågar hur jag mår och varför det tog slut mellan oss, och jag säger inte att det är fel, folk bryr sig, men jag vet mkt väl varför det är slut, ett gemensamt beslut, men nu vill jag bara gå vidare. 
 
orkar inte skriva mer nu. har en kramsjuk kille i knät å det är svårt att skriva
adios
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0