1a Januari - Ett steg närmare mitt nyårslöfte.

Ja, i år har jag fa+tiskt ett nyårslöfte. Ett löfte som inte skiljer sig särskilt mkt från andras löften.
Jag tryckte i mig en kebabrulle och drack Coca-Cola till. Verkligen åt rätt riktning.
Ja, mitt löfte (varför säger man löfte egentligen, det är snarare ett mål) är att jag ska gå ned i fettprocent. min vikt kommer antingen bibehållas, minska eller till och med ökas, men vad än som sker så spelade det ingen roll.
Enda anledningen till att jag väger mig är för att kolla hur mkt vätska jag behöver fylla på efter ett tränings pass ( -1 hg  = + i dl vatten )

Jag mår dåligt över denna rapport, som varken kommer bli klar i tid, eller gjord i huvudtaget. Jag har tappat gnistan med att plugga. Tycker om att läsa om allt inom träning, men sedan kommer denna kurs som jag först å främst inte var motiverad till och sedan hade jag en dålig start på kursen, vilket nu resulterat till att jag sitter här tre dagar innan rapporten ska vara klar och vet inte vad jag håller på med.

Ikväll får jag finfrämmande <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0