25 januari - långa samtal och frostskador

Idag har jag i princip läst klart kapitelet som jag plågas med i några dagar. Sjukt ointressant, men sedan har jag haft en långt och väldigt givande samtal med min gode vän. Konstigt att det inte sker oftare, är väl för att det är så långa. men lätt värt att lägga ned tid på. Nu när jag inte är med på facebook längre så har jag genast sjukt mkt tid och energi!
- som idag har jag skurat dörrar, väggare och sorterat och även lyckas packa en hel låda med saker jag inte använder.
Hoppas nu bara jag få flytta, så jag inte packar i onödan. men som vanligt är Ostersundsbostader kass på att höra av sig i tid. Men 1 februari blir det ingen flytt! de får säga vad de vill, jag  har varken tid eller möjlighet till det.

Idag har det varit vansinnigt kallt, nästan så jag fick frostskador på låret. imorse var inte så konstigt, för då hade jag bara (?) långkalsonger och byxor, men i eftermiddag hade jag även täckbyxor, ändå känner jag att det kryper ordentligt i låren.

Vad mer? Jag älskar mina barn, sjukt mycket. Blev så glad på när jag kom på dagis när de skröt om M. Min duktiga 4 åring. (som påstår själv att han är 5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0