7:de Januari - uppdatering och hemfärd.

Blir en snabb uppdatering här för snart ska vi bege oss mot city och sunk-tåget mot Östersund.
Igår kväll hade jag riktig kul.
Kvällen började med att vi drog hem till Ralph, min tatuerare, och hänge. Först var det ärligt talat riktig jobbigt att vara där för jag hade vetskapen om att han som ägde lägenheten hade spindlar, ormar och ödlor i lägenheten. dock i bur, men vad fan, de kan ju tugga sig genom glaset och sedan krypa ner i mitt hår!!
Efter ett tag blev jag lugnare, kanske va den där energidrycken jag fick ;P
Efter denna såkallade förfest drog vi mot ett ställe som hetr Rocks, jätte grymt ställe, dock var inte musik riktigt i min klass, men pojkarna var! mumma!;P Rester låter vi vara osagt.
kom hem halv fem på natten, för tydligen så stänger inte krogarna två här i stockholm som i Östersund ;)
Nu har jag käkat frulle ¨å duschat å ska åka.
Sunk tåg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0