Im back!

... for now.

Hur ofta uppdaterar jag denna blogg, egentligen? Jag menar, får det kallas dagbok när det är typ ett inlägg i månaden? Är knappast något man kan följa =)
Ja, fast iofs, hur intressant liv har jag egentligen då?
nja... Det kan vara rätt intressant bitvis. Förutom att jag jobbar/skola 24 /7 så är allt som vanligt.
Enda skillnaden nu om man ska jämföra med förr är att jag är Kär och lycklig, för jag menar... hur ofta händer det?!

Sedan är jag en hycklare! jag har pratat flera gånger om dieten LCHF, men nu ska jag själv gå på den ett tag. Och Nej, det är inget med att gå ned i vikt utan det är ett expriment. Jag har länge haft väldigt svårt med mat och tanken slog mig att jag kanske har en liten magsäck, att det är därför jag STÄNDIGT mår dåligt efter jag har ätit. Då tänkte jag utsluta kolhydrater, som binder 3 ggr sin egen vikt i vatten.
Jag ska testa en period å se om det gör någon skillnad.
Jobbiga med denna diet är att den är så förbannat äcklig! Så sjukt mycket fet. Jag ska begränsa fettintaget med men jag måste ju få energi någonstans ifrån!
Frukt och grönsaker tänker jag INTE utesluta, för gör jag det får jag bara sitta å gnaga på ett jävla kycklingben!

Annars då?
Nästa vecka är fullspäckad med en miljon saker. Avslutas med ett bröllop för min bästa vän Hanna på lördagen och så ska jag vara barnvakt till hennes son Sam på kvällen. så det blir ett litet pyjamasparty här hemma  =)

Denna helg har jag räddat med jobb. Jag menar, vore ju dumt att bara ligga å ta det lugnt på helgen? :P
Imorgon kl 21.15 är min jobbhelg över och sedan börjar lång-veckan. flera möten, 5 träningsplaneringar och förhoppningsvis lite träning där mellan.

Detta var nog mitt mest ointressant inlägg någonsin, så innan ni dör av tristess avslutar jag här!
Fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0