Feber och dejt

Fjärde dagen jag är dålig men börjar bli bättre. Vaknat upp i flera nätter men en sån otrolig värk! knän, axlar, benhinnor, muskler å framförallt huvudet! halv åtta låg jag i sängen å vred mig av smärtan, då kommer äldsta sonen in å säger att han är sjuk! två alvedon och frukost och nu är pojken nerbäddad i soffan.
Jag har varit den sämsta mamman någonsin de senaste dagarna. har sovit fram till tio-halv elva medan ungarna har spelat. de gjorde frukost själv igår då jag inte ens kunde ta mig upp ur sängen. Men nu får det vara nog! Missbruka alvedon tills jag är frisk igen. Så himla mycket att göra i veckan. plugg, ev nytt jobb och sen träffa lite löst folk.
har blivit erbjuden å gå ut på dejt men vettefan om jag är redo! när vet man sånt? närjag har kommit över exet verkar logiskt. men det verkar ta sin tid. inte så konstigt med tanke på vilken historia vi har..... jobbigt hur som helst.
nu måstekag lägga mig igen innan det är dags för å föda ungarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0